Menu Close

Amb motiu del Dia Mundial de l’Asma que se celebra el 7 de maig, Sant Pere Claver – Fundació Sanitària presenta la 30a Edició de les Colònies d’estiu per conèixer l’asma i l’al·lèrgia. Es tracta d’un programa d’educació sanitària en el lleure -únic a Catalunya i pioner a la resta de l’Estat- que des de la seva creació ha ajudat a 2.360 infants a conèixer a través del joc la seva malaltia i a donar-los eines perquè siguin més autònoms i afrontin amb normalitat la vida quotidiana

En construcció

El Responsable del tractament és la Fundació Sanitària Sant Pere Claver, amb domicili al C.Vila i Vilà, 16 de Barcelona (08004), dpd@pereclaver.org. La finalitat del tractament és la gestió de la seva sol·licitud i l’enviament de comunicacions de Pere Claver Grup. Exercici de drets. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament i a no estar sotmès a decisions individuals automatitzades dirigint-vos a l’adreça del responsable del tractament. Més informació

En construcció