Menu Close

Comunicat: Afectació de la nostra activitat en relació al SARS-Cov-2 Coronavirus

Benvolguts/des,

Donades les circumstàncies actuals d’afectació de la nostra activitat en relació al SARS-CoV-2 (Coronavirus) la direcció del GSPC us informa que:

• L’activitat ordinària dels serveis sanitaris i socials del GSPC als nostres equipaments quedarà coberta en horari de 8h a 14h per oferir serveis mínims imprescindibles a pacients i usuaris que ho requereixin per atendre i resoldre situacions i casos excepcionals, quedant garantida només l’assistència urgent, fins a nou avís.
  • Els diferents serveis i dispositius de l’organització reforçaran el seguiment i acompanyament telefònic als usuaris i familiars que ho requereixin.
  • Els serveis residencials i de tutela seguiran oferint els seus serveis a residents i tutelats seguint en tot moment les indicacions preventives i d’intervenció indicades per l’administració pública.
  • Els serveis centrals faran teletreball i estaran operatius al 100% garantint la presència física de les àrees que així ho requereixin per cobrir uns serveis mínims.

Previsió d’horaris en els centres de treball a partir de dilluns 16/03 i fins a nou avís:

• Vila i Vilà, 16: 8h a 14h, serveis mínims
  • Servei Al·lèrgia: Posa a disposició dels pacients el telèfon d’atenció 93 324 88 92 de 9h a 14h així com el correu electrònic alergia@fhspereclaver.org per qualsevol consulta telemàtica
  • Clínica Dental: 10h a 14h s’atendran només urgències
  • Cal Muns: 8h a 14h serveis mínims (plantes ambulatòries)
  • Residència Cal Muns: Centre blindat a cap visita externa. Sortides regulades i puntuals
  • Residència Tres Pins: Centre blindat a cap visita externa, inclosa la de familiars
  • Mineria: Desviament de trucades
  • Casa Jove la Marina: 9h a 14h
  • Dar Chabab: 9h a 21h, serveis mínims
  • CET/Associació Estel Tàpia: Serveis mínims
  • FLA: de 8.15h a 14h, serveis mínims
  • Institut Docent i Recerca:
    • Ajorna totes les activitats previstes programades entre els propers mesos de març i de maig. Anirem informant de les noves dates per aquest període en funció de com vagi evolucionant l’actual estat d’alerta sanitària.
    • Les pràctiques d’alumnes (graus i cicles, màsters i postgraus, rotacions de MIRS, PIRS i EIRS i observadors de grups) també queden aturades. Un cop es normalitzi la situació general es reprendrà el contacte amb els centres educatius, tutors i alumnes per prosseguir amb les mateixes. Es valorarà amb els centres si s’hauran de prorrogar els convenis de cadascun dels alumnes actius.

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte enviant un correu a info@santpereclaver.org

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Comitè Direcció i Seguiment Coronavirus GSPC

T´ha semblat útil aquesta publicació?

Feu clic a una estrella per puntuar-la.

Nota mitjana 4 / 5. Nombre de vots: 7

Cap vot fins ara! Sigues el primer a valorar aquesta publicació.

Si heu trobat útil aquesta publicació ...

Comparteix a les xarxes socials

Lamentem que aquesta publicació no us sigui útil!

Millorem aquesta publicació!

Explica'ns com podem millorar aquesta publicació?

Posted in Fundació Sanitària, Fundació Serveis Socials, Fundació Tutelar, Grup Sant Pere Claver, Institut Docent i Recerca