Menu Close

Càpsula: Hi ha medicaments que ens poden provocar al·lèrgia?

La Dra. Dordal del Servei d’Al·lèrgia de Sant Pere Claver- Fundació Sanitària ens parla en aquesta Càpsula sobre “Els medicaments que ens poden provocar al·lèrgia“, ja que en algunes ocasions els medicaments poden provocar reaccions adverses que poden resultar molestes. L’al·lèrgia als medicaments és un diagnòstic complex que genera preocupació, tant en els pacients, com en els propis metges. Com podem detectar-la? Què tenir en compte i com reaccionar si patim alguna reacció al·lèrgica?

Llegeix l’article!
Llegeix més articles a “la càpsula
Visita la web de Sant Pere Claver – Fundació Sanitària

T´ha semblat útil aquesta publicació?

Feu clic a una estrella per puntuar-la.

Nota mitjana 0 / 5. Nombre de vots: 0

Cap vot fins ara! Sigues el primer a valorar aquesta publicació.

Si heu trobat útil aquesta publicació ...

Comparteix a les xarxes socials

Lamentem que aquesta publicació no us sigui útil!

Millorem aquesta publicació!

Explica'ns com podem millorar aquesta publicació?

Posted in Grup Sant Pere Claver, La Càpsula · Articles divulgatius d'actualitat